dijous, 10 de novembre del 2011

Oh le le oh Bahia!

Els mitjans estem aprenent una cançó del Brasil... i teníem un dubte. Què és el cajá?


Doncs aquí en teniu unes fotos! QUIN GUST DEU TENIR...???




I per refrescar la memòria, la lletra de la cançó (i la traducció)

Da Bahia me mand'ram                De Bahia em va enviar
um cestinho de cajá                     una cistella de cajá
e mandaram preguntar                 i em va preguntar
se_eu queria me casar.                si m'hi volia casar.

Eu mandeu dizer pra_ele             I jo li vaig contestar
que_eu queria, mais nao já,        que sí, però encara no
que_eu queria_ir pra Bahia        que volia anar a Bahia
preparar meu enxovae.              a preparar el meu aixovar.

Da Bahia me mand'ram             De Bahia em van enviar
um cestinho de flores.                una cistella de flors
Me mandaram_uma cartinha      i una carta
me falando de_amores.             parlant-me d'amors.
La Coral Tic Tac és una secció de l'Ateneu Santfeliuenc, i consta d'uns 35 cantaires de 4 a 11 anys, agrupats en 2 grups: Petits (4-6a) i Mitjans (7-11a).

En aquest blog podreu veure algunes imatges del dia a dia de la coral. Si voleu més informació, la trobareu a la pàgina web de l'ateneu.